Eveniment Favorite Social 

Slobozia: Haos la podul peste râul Ialomița. Blocaje de trafic de zeci de minute, cozi kilometrice de autovehicule

Slobozia: Tranzitarea municipiului Slobozia devine un calvar pe ruta spre și dinspre Moldova, dar și spre Litoral, ca rută alternativă.

Haos la podul peste râul Ialomița de la intrarea în municipiul Slobozia. Trecut printr-o reparație capitală în urmă cu doar doi ani, podul este acum din nou asfaltat!

Lucrările neanunțate au început miercuri dimineață iar apariția utilajelor pe carosabil a produs instantaneu blocaje mari de circulație.

S-au format cozi lungi de kilometri dinspre Autostrada Soarelui, spre Țăndărei, pe DN 2A, și spre Brăila, pe DN 21.

Timp de câteva ore drumarii au îndepărtat stratul de uzură de pe unul dintre cele două sensuri de circulație, autovehiculele fiind dirijate, alternativ, pe celălalt sens.

În ritmul lent în care se mișcă echipele de muncitori, lucrările de refacere a carosabilului se vor întinde până dincolo de week-end-ul ce începe peste doar două zile.

Autorități impotente: două rute intens folosite spre Litoral sunt blocate de lucrări!

Lucrările de pe autostrada Soarelui, în zona podurilor de la Fetești și Cernavodă fac un calvar drumul spre și dinspre mare al celor care vor să profite de zilele de concediu.

În plin sezon estival, lucrările anunțate a se finaliza joi, 6 iulie, generează de mai bine de o lună blocaje în trafic ce ating în week-end și 20 de kilometri de autovehicule încremenite în așteptare.

Poliția rutieră recomandă „călduros” celor care vor să ajungă la malul mării să folosească o rută alternativă pentru a scăpa de calvarul de pe Autostrada Soarelui.

Este vorba de ruta București – Drajna – Slobozia – Hârșova – Constanța și retur. Însă bieții conducători auto care pleacă de pe Litoral sunt obligați să aștepte chiar și oră pentru a trece peste podul de la Hârșova, acolo unde taxa se achită doar la ghișeu, deci fiecare este obligat să oprească pentru a plăti și a trece de barieră.

Urmează pentru ei altă oră de staționare forțată, la intrarea în municipiul Slobozia, acolo unde se întâlnesc cu colegii de suferință ce vin din sens opus ori dinspre Brăila ori Buzău.

Miercuri după-amiază, conform aplicațiilor de trafic, un drum București – Constanța, prin Slobozia și, ulterior, Hârșova, circa 276 km, era estimat a dura aproape 4 ore!

În condițiile în care primii 100 km se rulează în regim de autostradă, cu o viteză de 130 km/h, înseamnă că pentru diferența de drum media orară nu depășește 54 km/h. Inutil să precizăm că pe traseu apar două zone roșii, în care se staționează, la intrarea în municipiul Slobozia și la podul de la Hârșova.

Related posts