FarmConect România, târgul agriculturii românești, organizat la Slobozia
FarmConect este numele unui târg agricol ce va fi organizat în premieră în vara acestui an în municipiul Slobozia.
FarmConect România, târgul agriculturii românești, găzduit la Slobozia, își propune să aducă Ialomița în centrul unui pol agricol menit a pune în valoare lanțul alimentar.
Organizat de Asociația Producătorilor de Porumb din România (APPR) și susținut de Primăria Slobozia, târgul agricol va fi deschis în perioada 9 – 11 iunie 2022 lângă parcul industrial IMM de la ieșirea din Slobozia spre Brăila.
FarmConect: Natura nu încetează să evolueze. Nici noi.
FarmConect România – Târgul agriculturii românești – a apărut din nevoia fermierilor de a schimba percepția consumatorilor privind modul în care se face agricultură în România.
Evenimentul își propune să-i ajute pe agricultori să înțeleagă mai bine particularitățile lanțului alimentar.
Târgul are rolul de a conecta fermierii cu companii din industrie, de a facilita schimbul de informații, cunoștințe și experiențe relevante legate de bune practici și de folosirea celor mai moderne și performante tehnologii în agricultură.
Târgul agricol de la Slobozia va fi locul unde se vor întâlni producători locali de hrană și de materii prime pentru industrie, producători și distribuitori de inputuri agricole, fabricanți și comercianți de utilaje agricole și tehnologii digitale pentru o agricultură performantă.
Misiunea târgului este de a consolida comunitățile locale și, mai departe, de a contribui la dezvoltarea armonioasă și sustenabilă a mediului rural, a sectorului agro-alimentar și a economiei regionale.
Nicolae Sitaru: „FarmConect ne apropie de consumator”
Asociația Producătorilor de Porumb din România și-a făcut o tradiție în ultimii ani din a promova fermierii din Bărăgan prin târguri și evenimente de profil ce au intrat deja în calendarul agricol anual.
FarmConect este o altă modalitate prin care APPR vrea să sprijine dezvoltarea agriculturii.
„APPR și Primăria Slobozia au ținut neapărat să avem la Slobozia o expoziție care să ne reprezinte, o expoziție puternică menită a dezvolta mediul de afaceri din zona noastră.
Avem o platformă de comunicare cu mediul de agri-business din România și trebuie să avem o platformă de comunicare și cu consumatorii.
Fiecare consumator trebuie să știe cum se produce acel produs, cum ajung în farfurie carnea și laptele, care sunt costurile iar noi, fermierii, trebuie să explicăm lucru acesta și târgul ne oferă această posibilitate.”, a transmis Nicolae Sitaru, președintele APPR.