Eveniment Favorite Social 

Haos pe podul rutier la Slobozia. Află când se va termina nebunia!

Circulația pe podul rutier Slobozia de peste râul Ialomița va fi un coșmar pentru conducătorii auto în următoarele luni.

Haos pe podul rutier de la intrarea în municipiul Slobozia începând de joi dimineață, singura cale de acces peste râul Ialomița pe unul dintre cele mai aglomerate drumuri național-europene din țară.

Constructorii au început lucrările de reabilitate a suprafeței de rulare de pe podul rutier Slobozia și dintr-o dată toată circulația în zonă s-a dat peste cap.

A fost anunțată o restricție de tonaj începând de miercuri de la prânz dar drumarii au amânat momentul până joi, la ora 10.00, moment în care, în Slobozia a ajuns Lucian Bode, ministrul Transporturilor.

Șoferii de autocamioane cu greutatea peste 7,5 tone au fost luați prin surprindere când au aflat că au ca alternativă de a trece de pe un mal pe altul al râului Ialomița o rută ocolitoare.

Este vorba de intrarea în Slobozia – Ciulnița – Albești – Andrășești – DN 2A – Slobozia, un traseu de aproximativ 45 km.

Pentru autovehiculele cu greutatea cuprinsă între 7,5 tone și 10 tone, limita maximă impusă de podul de la Bucu, există varianta ocolitoare Slobozia – cartierul Bora – Mărculești – Bucu – Slobozia, cu o lungime de aproximativ 28,5 km.

Bâlbâiala autorităților a deviat tot traficul dinspre Autostradă

Inițial s-a decis ca tranzitarea podului rutier pe o singură bandă se să facă alternativ, cu circulație dirijată printr-un semafor. În mai puțin de jumătate de oră tot traficul s-a blocat și atunci s-a schimbat din mers soluția.

Autoritățile județene au decis ca tot traficul, indiferent de greutatea mașinii, venit dinspre autostradă spre Slobozia să fie deviat pe cele două rute alternative.

Soluția i-a nemulțumit pe locuitorii cartierului Bora, rupt astfel de municipiu, dar și pe cei din localitățile limitrofe cum ar fi Ciulnița ori Cosâmbești.

După aproape 4 ore de haos și mașini obligate să ocolească în timp ce pe sensul de ieșire din Slobozia spre Autostradă nu exista vreo restricție, s-a decis revenirea la prima variantă de trafic.

Încercăm să fixăm semafoarele la 2 sau 3 minute, măcar în următoarele două zile. Dacă transportatorii înțeleg să respecte restricția de tonaj sperăm să scăpăm de blocaje.”, au precizat cei din Instituția Prefectului pentru infoialomita.ro.

Constructorul a anunțat cât va dura nebunia de la podul rutier Slobozia!

Prezent la momentul demarării lucrărilor de reparații de la podul rutier, Lucian Bode, ministrul Transporturilor, a primit asigurări de la constructor că se va lucra în ritm alert pentru a se reduce perioada de restricții pe podul de la Slobozia.

În cazul în care circulația s-ar opri în ambele sensuri și nu s-ar mai circula deloc pe pod estimăm că în trei luni și jumătate – patru am termina lucrarea, dacă nu se strică vremea!”, l-a informat optimist constructorul pe ministru.

Cum această variantă iese complet din calcul, având în vedere că podul este situat pe o rută ce asigură legătura Capitalei cu sudul Moldovei, s-a convenit să se meargă pe circulația alternativă.

Dacă se circulă pe un sens, dacă vremea va ține cu noi și nu apar probleme cred că în șase luni, șase luni și jumătate am termina lucrarea., a promis constructorul.

Asta înseamnă, în cel mai fericit scenariu cu putință, începutul lunii aprilie, adică exact termenul stabilit prin contractul de execuție!

A plecat ministrul, au plecat constructorii de pe podul rutier Slobozia!

Lucrările de excavare a suprafeței de rulare de pe un sens au început exact când ministrul Transporturilor a descins pe șantierul de la podul rutier Slobozia, joi, ora 11.30.

Un utilaj de frezat a lucrat rapid și a îndepărtat un strat de aproximativ 10 centimetri de asfalt. La ora 16.00, după îndepărtarea materialului frezat, pe pod nici urmă de muncitori, ziua de lucru se isprăvise.

Vineri dimineață, la ora 10.30, podul rutier aștepta încă muncitorii la muncă (vezi foto!). În afara a doi angajați care se chinuiau să dirijeze traficul, pe pod nici urmă de utilaj ori altă activitate umană.

Related posts