URBAN Slobozia explică valorile mari din facturile emise pentru consumul lunii decembrie
URBAN Slobozia a transmis consumatorilor motivul pentru care ultimele facturi emise au valori mai mari decât într-o lună obișnuită.
URBAN Slobozia, operator regional de apă și apă uzată ce are acţionar majoritar Consiliul Judeţean Ialomiţa, explică persoanelor care beneficiază de serviciile de apă și canalizare de ce facturile emise la începutul acestui an au valori sensibil mai mari decât facturile emise anterior.
Explicațiile reprezentanților societății apar într-o postare pe Facebook făcută miercuri, la câteva zile după ce primele facturi din 2024 au ajuns la consumatori.
MESAJUL URBAN SA SLOBOZIA PENTRU CONSUMATORI
„Este posibil să constatați un consum peste media obișnuită pentru luna decembrie.
Acest lucru se datorează atât numărului mai mare de zile libere din perioada sărbătorilor, cât și obiceiurilor specifice acestei perioade a anului. Folosirea sporită a apei pentru curățenie, gătitul unor mese festive și primirea oaspeților, sunt factori care pot contribui la creșterea consumului.
Pe lângă toate acestea, este important de precizat faptul că în luna decembrie perioada de facturare a fost mai lungă decât în alte luni datorită încheierii anului fiscal, consumul incluzând perioada dintre 15-20 ale lunii, până pe 31.12.
Dacă totuși observați o creștere semnificativă și neașteptată a facturii, vă rugăm să ne contactați depunând o cerere la sediul central sau prin email la adresa office@scurbansaslobozia.ro.
Suntem aici pentru a vă sprijini și pentru a vă ajuta să identificați orice probleme sau neclarități legate de consumul de apă.
Vă asigurăm că prețul pe metrul cub de apă a rămas și va rămâne același și în anul 2024.
Vă mulțumim pentru înțelegere și colaborare și vă dorim un an 2024 plin de bucurii!
Cu stimă, Echipa S.C. URBAN S.A. Slobozia”