DIAMI TROPHY Slobozia: Mesajul partenerului oficial al turneului național de tenis de câmp
DIAMI TROPHY începe vineri dimineață pe terenurile de tenis de câmp ale TENIS Con și CSM Unirea Slobozia din municipiul reședință de județ.
DIAMI TROPHY Slobozia se dorește a deveni un turneu de tradiție în tenisul de câmp din România. Dar nu dintr-o dată ci pas cu pas, fără arderea etapelor.
Și dacă în 2022 el este un turneu național, organizatorul CS SATORI Slobozia, partenerul oficial TELETEXT Slobozia (fabrica de produse lactate DIAMI) și Consiliul Județean Ialomița își propun ca ediția din 2023 să devină una internațională, cu o creștere semnificativă a premiilor.
Mitru Crișan: „DIAMI TROPHY este primul turneu din Slobozia cu premii în bani”
Un turneu internațional la Slobozia este și ținta pe care Mitru Crișan, patronul firmei TELETEXT Slobozia, a anunțat-o într-o conferință de presă organizată la sediul Consiliului Județean Ialomița cu mai puțin de 24 ore înaintea startului DIAMI TROPHY Slobozia.
Domnule Mitru Crișan, de ce ați ales să sprijiniți aceste competiții sportive ce au loc la Slobozia?
SC TELETEXT SRL este o societate pornită de la zero și pe măsură ce a crescut am încercat să ajutăm prin implicare în domeniul sportului și în domeniul social. Suntem de cinci ani alături de SATORI în organizarea unor competiții sportive de anvergură. Anul acesta avem onoarea să avem alături de noi și Consiliul Județean Ialomița, principalul finanțator al acestor activități specifice sportului de performanță.
Ce vă doriți de la DIAMI TROPHY?
Facem tot ce ne stă în putință și ce ne permit bănuții ca să iasă un turneu de seniori deosebit, primul din Slobozia în care se oferă premii în bani celor mai buni dintre competitori. Noi ne-am luat și misiunea să organizăm sâmbătă seară, la restaurantul propriu, o masă oficială cu participanții, în jur de 100 de persoane. Este o ocazie foarte bună pentru sportivi să socializeze între ei dar să socializăm și noi cu ei.
De ce numele DIAMI în denumirea turneului de tenis de câmp de la Slobozia?
Societatea noastră se numește TELETEXT dar produsele noastre se vând sub brand DIAMI. Este un nume cunoscut ce poate fi asimilat cu un produs lactat față de numele TELETEXT pe care îl legi mai degrabă de niște televizoare.
Noi suntem cei mai mici în organizarea turneului de tenis de câmp. Ideile sunt întotdeauna ale celor care sunt pasionați de sport și sunt organizatorii competițiilor. Meritul nostru este că ne lipim de câte un organizator care este mai carismatic și știe să ne ia banii. (MITRU CRIȘAN, patron TELETEXT Slobozia)
Credeți că exemplu firmei dumneavoastră trebuie urmat și de alte societăți comerciale puternice din Slobozia și din Ialomița?
Din nefericire există o zgârcenie exagerată, o lăcomie a banilor. Sunt multe societăți care ar avea posibilitatea să sponsorizeze dar de ce nu o fac nu știu. Sunt societăți care în loc să sponsorizeze cu ce pot aleg să nu o facă și să plătească banii la impozite și taxe. Nu înțeleg de ce nu doresc să se implice în astfel de manifestări sportive și sociale. Logic ar fi ca noi, cei care am reușit în afaceri – și nu am reușit singuri, produsele noastre sunt cumpărate mai ales de oamenii din Ialomița și din zonele învecinate – să ne implicăm mai mult în aceste activități. Poate că și presa ar trebui să promoveze mai mult această intenție. Decât să se ducă banii de la impozite și taxe cine știe unde, mai bine să se ducă într-o sponsorizare care creează evenimente pentru comunitate.