TOTUL PENTRU PĂSTRAREA CLIENŢILOR: Telekom promite beneficii clienţilor afectaţi de problemele tehnice majore din data de 5 martie
REDUCERI LA ABONAMENTE. Toţi clienţii persoane fizice sau juridice ce deţin un abonament nu vor fi taxaţi pentru ziua de luni, 5 martie, iar clienţii cu cartele preplătite vor primi credit suplimentar ce echivalentul consumului mediu zilnic.
Telekom România, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa telecomunicaţiilor mobile din România, a primit o serioasă lovitură la capitolul imagine şi încredere în rândul clienţilor. Ziua de 5 martie s-a dovedit a fi lunea neagră după prânz, atunci când reţeaua Telekom a picat iar milioane de utilizatori s-au trezit că nu mai pot comunica. Problemele cu reţeaua s-au lungit până spre orele serii, atunci când utilizatorii telefoanelor mobile conectate la Telekom au avut din nou posibilitatea să folosească serviciile oferite de operator.
Iritaţi de imposibilitatea de a comunica, clienţii atât pe bază de abonament cât şi cei de pe cartele preplătite au luat cu asalt punctele de vânzare Telekom cerând socoteală şi ameninţând cu rezilierea contractelor pentru că mai bine de 6 ore au avut telefoane mobile doar ca obiect de decor. Atenţi să nu-şi piardă clienţii şi să-şi facă praf în mai puţin de o zi credibilitatea pe piaţa telefoniei mobile, reprezentanţii Telekom au anunţat că vor oferi beneficii tuturor celor afectaţi.
Reduceri la abonamente şi credit suplimentar
„Telekom le mulţumeşte clienţilor pentru înţelegere şi suport şi anunţă că le oferă acestora reducere la factură şi credit suplimentar la cartelă pentru nefuncţionarea serviciilor mobile în data de 5 martie, precum şi beneficii adiţionale, atât pentru clienţii rezidenţiali, cât şi business. Astfel, abonaţii persoane fizice şi companii, clienţi ai serviciilor mobile, precum şi cei ai ofertelor integrate fix-mobil, vor primi o reducere echivalentă unei zile de abonament la prima factură lunară emisă după data de 11 martie. Clienţii cu servicii preplătite vor primi credit suplimentar cu echivalentul consumului mediu zilnic (la nivelul bazei de clienţi). Acesta va fi încărcat automat pe cartelă începând de săptămâna viitoare. Atât reducerea la abonament, cât şi creditul suplimentar, vor fi oferite clienţilor automat, fără a fi necesar ca aceştia să parcurgă paşii procedurali din contract.”, au precizat într-un comunicat cei de la Telekom.
Ei au invocat probleme tehnice legate de cedarea unui echipament în contextul unor lucrări de modernizare şi de creştere a capacităţii mobile. „În următoarea perioadă specialiştii noştri continuă să monitorizeze îndeaproape toţi parametrii reţelei.”, adaugă operatorul pe pagina de socializare. Probleme de această natură au fost şi în trecut, atunci când foarte mulţi utilizatori de telefoane smart de ultimă generaţie nu reuşeau să comunice atunci când foloseau reţeaua în sistem 4G, ci doar în sistem 2G sau 3G.
Telekom România promite ca începând cu data de 2 aprilie clienţii cu servicii pe bază de abonament vor primi gratuit beneficii de voce, SMS şi date nelimitate la nivel naţional pentru o perioadă de o lună opţiune pe care aceştia o pot activa oricând până la sfârşitul anului 2018. Clienţii persoane juridice cu servicii tip Freedom cu beneficii nelimitate vor avea disponibil câte un SIM gratuit cu 2 GB trafic de net 4G, valabilă pentru 30 de zile, SIM ce poate fi solicitat în magazinele companiei până la sfârşitul anului.
ANCOM cercetează incidentul tehnic
ANCOM (Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii) a anunţat că va face o amplă investigaţie cu privire la incidentul care i-a pus pe data de 5 martie pe clienţii Telekom în imposibilitatea de a comunica ori a folosi serviciile de date mobile. ”Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii a solicitat şi a primit o notificare de la Telekom Romania Mobile Communications cu privire la incidentul cu impact semnificativ care a afectat reţeaua operatorului pe 5 martie şi aşteaptă informaţii şi documente suplimentare pentru a analiza situaţia şi a aplica eventuale măsuri. Incidentul înregistrat este unul dintre cele mai ample de acest tip şi va fi analizat cu celeritate”, promite ANCOM.
Telekom România este în acest moment pe locul 3 în ierarhia operatorilor de telefonie mobilă din ţara noastră după ce la finalul anului trecut a înregistrat o scădere cu 11,1% din numărul total de clienţi ai serviciilor de telefonie mobilă, existând chiar zvonuri că operatorul deţinut de concernul german Deutche Telekom ar intenţiona să vândă compania şi să renunţe astfel la afacerea din România.(Sursă foto: pagina de facebook Telekom Romania)